– Hvorfor bytte samarbeidspartner når Joyweek gjør jobben enklere? sier Isabella Broche Cavieres, Real Estate Coordinator hos Arrow.
Arrow har spesielt satt pris på den nære relasjonen til Joyweeks kontaktperson og smidigheten i samarbeidet. For Isabella Broche Cavieres har det blitt tydelig hvor mye enklere hverdagen blir når alt samles hos én og samme partner.
“Jeg innså tidlig at Joyweek kunne løse mer enn bare det hverdagslige. Vår kontaktperson Martin Engberg er en man kan ringe om alt.”
Da Arrow fikk vite at Joyweek også er etablert i Oslo, ble neste steg en selvfølge. I forkant av den omfattende oppussingen av Oslo-kontoret høsten 2024 valgte de Joyweek for å utvikle en helhetsløsning med både interiør og kontortjenester.




Etter en prosess på seks måneder fra første møte til ferdig miljø kunne kontoret innvies. Gjennom konseptutvikling, design og prosjektledelse skapte Joyweeks interiørdesignere en moderne arbeidsplass der funksjonalitet og trivsel går hånd i hånd. Resultatet ble vellykket og overgikk medarbeiderne i Arrows forventninger. Oslo-kontoret er i dag et moderne arbeidsmiljø som har blitt et naturlig møtested for både arbeid og fellesskap.
Blikk mot fremtiden
Fokuset ligger på å pleie og videreutvikle samarbeidet gjennom en tett dialog om fremtidige behov, fra daglige løsninger til forbedringer som neste kaffemaskin. Samarbeidet med Arrow gir verdifull inspirasjon til hvordan Joyweek kan fortsette å skape miljøer der mennesker trives, samarbeider og utvikles.