Vi tilbyr kostnadseffektivt interiørdesign på dine premisser – til alle slags kontorer i endring.
Det er du nok ikke vant til å høre, men det er faktisk sant. Det er du som bestemmer hvor mye det skal koste.
Deretter kan du justere forslaget vårt opp eller ned som det passer deg.
Vi synes det er best at du bestemmer hvordan du vil ha det, så fikser vi resten. Vi kaller det innredning på dine premisser.
På det første møtet drøfter vi utfordringene, behovene og forventningene deres. Det er viktig for oss å bli godt kjent med bedriften. Vi stiller en rekke spørsmål for å kunne utarbeide et forslag som passer perfekt for akkurat dere.
Etter kort tid legger vi frem et første forslag med idétavle, plantegning og prisoverslag. Vi forsikrer oss om at vi har forstått dere riktig – både når det gjelder det visuelle uttrykket og planleggingen. Vi drøfter budsjettet, og du bestemmer som sagt hva det skal koste.
Deretter legger vi frem det endelige innrednings- og møbleringsforslaget, med plantegninger og fargevalg samt et forpliktende tilbud basert på summen vi avtalte i trinn to. Vi gir deg aldri ubehagelige overraskelser i form av uventede kostnader. Når du er helt fornøyd, undertegner vi kontrakten og forbereder leveringen.
Interiørdesigneren vår bestiller alt som trengs. Møblene blir vanligvis levert etter rundt åtte uker. Vi avtaler tidspunkt for montering. Hvis du vil ha en interiørdesigner til stede, ordner vi det. Du velger selv hvordan du vil legge opp prosjektet, samt kostnadene. Alt vi gjør, er fullstendig på dine premisser.
Vi forteller gjerne hvordan prosessen fungerer, og hvordan vi kan hjelpe dere best mulig. Og det er som sagt du som bestemmer prisen. Vi gjør jobben.
Du vet sikkert at vi hjelper bedrifter med både innredning og flytting,
men visste du at vi ofte innreder nye kontorer med møblene som bedriften allerede har?
Det er bedre for både miljøet og budsjettet.
Er det på tide å fornye kontoret? Da bør du avtale et møte med en av interiørdesignerne våre. Interiørdesignerne er eksperter som kan kartlegge behovene og forutsetningene deres raskt og presist. Når du overlater prosjektet til oss, får du hjelp av en interiørdesigner uten ekstra kostnad.
Kontorrenhold som garanterer samme høye kvalitet hver gang.
Vi hjelper deg hele veien fra planlegging og pakking til den faktiske flyttedagen.
Kaffemaskiner med kvalitetskaffe for enhver smak.
Vi tilbyr kostnadseffektivt interiørdesign på dine premisser – til alle slags kontorer i endring.
Kvalifisert personale som lever opp til kravene bedriften din stiller.
Oppdag hvordan våre kontorplanter kan forbedre arbeidsmiljøet.
Vi sørger for at avfallet tas hånd om på riktig måte.
Vi tilbyr både innebygde og frittstående vanndispensere til arbeidsplassen.
Vi leverer fruktkurver til arbeidsplassen din – etter dine ønsker og behov.
I nettbutikken vår finner du alt av forbruksvarer til kontoret.
Vi tar hånd om alt innen papirprodukter med trykk.
Vi tilbyr et bredt utvalg av profilprodukter, arbeidsklær og gaver med trykk.
Tilby mensbeskyttelse til ansatte og besøkende på kontoret.
Skap et profesjonelt og innbydende inntrykk.
Luftrenseren vår eliminerer så å si alle skadelige virus og partikler i luften.
Når tiden ikke strekker til, kan våre vaktmestere ta seg av jobben for deg.