I nettbutikken vår finner du alt innen forbruksvarer og kontorrekvisita – titusenvis av gode grunner til å velge oss.
Én kontakt for alle dine behov. Enklere blir det ikke.
Vi tilbyr alt bedriften din trenger, fra kaffe til kontorinnredning. Én kontakt og én faktura for alle tjenestene gjør det enkelt og kostnadseffektivt.
Vi klimakompenserer for hele virksomheten vår i tråd med GHG-protokollens scope 1, 2 og 3. Dette inkluderer også alle tjenestene og produktene du kjøper fra oss.
I kundeportalen vår har du full kontroll og oversikt over alt du bestiller fra oss. Med den smarte kalenderen vår slipper du uklarheter om leveranser og bestillinger.
Vi er opptatt av å hjelpe kundene våre på en rask, profesjonell og effektiv måte. For å gjøre det så enkelt og smidig som mulig har vi bare ett telefonnummer og én e-postadresse.
Papir, penner, sakser, teip, såpe, oppvaskmiddel og tørkepapir – det er mye som forbrukes på et kontor. Da er det greit å vite at du finner alt dette hos oss.
Finner du ikke det du trenger til kontoret hos oss, finner du det sannsynligvis ikke andre steder heller. Utvalget vårt består av alt bedriften din har behov for i den daglige driften.
Forbruksvarer utgjør ofte en skjult kostnad på et kontor. Det er imidlertid enkelt å gjenvinne kontrollen og faktisk spare penger. Vi gjennomgår behovene bedriften din har, og optimaliserer bestillingen din slik at du får bedre kontroll over kostnadene.
Vil du bidra til å beskytte miljøet? Opp gjennom årene har vi utviklet et sortiment bestående av miljøsertifiserte produkter som et supplement til standardutvalget vårt av forbruksvarer.
Vi leverer riktig toner, til rett tid og til rett pris – uansett hvilken printer eller skriver du har, og uansett hvor mye eller lite du skriver ut. Vi tilbyr selvfølgelig også miljøvennlige tonere, som bidrar til å redusere klimaavtrykket til bedriften din.
Vi klimakompenserer for hele virksomheten vår i tråd med GHG-protokollens scope 1, 2 og 3. Dette inkluderer alle tjenestene og produktene vi leverer. Det betyr at vi beregner, reduserer og klimakompenserer 100 % av klimaavtrykket vårt.
Hos Joyweek er det enklere og smidigere å gjøre innkjøp. Kom i gang nå!
Kontorrenhold som garanterer samme høye kvalitet hver gang.
Vi hjelper deg hele veien fra planlegging og pakking til den faktiske flyttedagen.
Kaffemaskiner med kvalitetskaffe for enhver smak.
Innredning som reflekterer virksomheten din på best mulig måte.
Kvalifisert personale som lever opp til kravene bedriften din stiller.
Oppdag hvordan våre kontorplanter kan forbedre arbeidsmiljøet.
Vi sørger for at avfallet tas hånd om på riktig måte.
Vi tilbyr både innebygde og frittstående vanndispensere til arbeidsplassen.
Vi leverer fruktkurver til arbeidsplassen din – etter dine ønsker og behov.
I nettbutikken vår finner du alt av forbruksvarer til kontoret.
Vi tar hånd om alt innen papirprodukter med trykk.
Vi tilbyr et bredt utvalg av profilprodukter, arbeidsklær og gaver med trykk.
Tilby mensbeskyttelse til ansatte og besøkende på kontoret.
Skap et profesjonelt og innbydende inntrykk.
Luftrenseren vår eliminerer så å si alle skadelige virus og partikler i luften.
Når tiden ikke strekker til, kan våre vaktmestere ta seg av jobben for deg.