Kontorets nye rolle er å bygge sterke fellesskap. Ønsker du å skape et mer stimulerende arbeidsmiljø? Interiørarkitektene våre hjelper deg med å innrede kontoret ditt eller andre lokaler – uansett om du planlegger å ominnrede, forbedre eller skape noe helt nytt.
Én kontakt for alle dine behov. Enklere blir det ikke.
Vi tilbyr alt bedriften din trenger, fra kaffe til kontorinnredning. Én kontakt og én faktura for alle tjenestene gjør det enkelt og kostnadseffektivt.
Vi klimakompenserer for hele virksomheten vår i tråd med GHG-protokollens scope 1, 2 og 3. Dette inkluderer også alle tjenestene og produktene du kjøper fra oss.
I kundeportalen vår har du full kontroll og oversikt over alt du bestiller fra oss. Med den smarte kalenderen vår slipper du uklarheter om leveranser og bestillinger.
Vi er opptatt av å hjelpe kundene våre på en rask, profesjonell og effektiv måte. For å gjøre det så enkelt og smidig som mulig har vi bare ett telefonnummer og én e-postadresse.
Bærekraftig ominnredning av kontorlokalene deres – uten at du trenger å investere i nye møbler eller ny teknologi.
Behold det som fungerer, og suppler med ny teknologi og/eller innredning. Medarbeiderundersøkelser, dybdeintervjuer, måling av hvordan kontorlokalene brukes og workshops er tilgjengelige som tilvalg.
Få en arbeidsplass som er tilpasset etter virksomhetens behov. Medarbeiderundersøkelser, dybdeintervjuer, måling av hvordan kontorlokalene brukes og workshops er tilgjengelige som tilvalg.
Hjernen vår fungerer bedre når vi jobber i et stille og rolig miljø. I en møteromsboks kan du stenge ute forstyrrende lyder og dra nytte av den gode belysningen, noe som lar deg fokusere på arbeidsoppgavene dine og jobbe mer effektivt.
Å investere i kontorinnredning er det samme som å investere i de ansattes trivsel på kontoret, noe som har en positiv effekt på produktivitet og motivasjon. Samtidig bidrar det til å styrke bedriftens profil ved å la rommet gjenspeile selskapets visjon og verdier.
Vi jobber med alle lokaler på arbeidsplassen:
Vi jobber tett med kunden gjennom hele prosessen. Vi starter med et møte der vi gjennomgår behov og forventningsnivå, som er med på å danne et grunnlag for forbedringsarbeidet. Forenklet deler vi prosjektet inn i fire deler:
1. Behovsanalyser og forventningsnivå
2. Moodboard og prisantydning
3. Detaljert interiørdesignforslag
4. Bestilling/levering
Ja, det kan du. Vi samarbeider med leverandører som opererer med ulike prisklasser og tilbyr alt fra enkeltstående møbler til komplette interiørkonsepter.
Omplanering, forbedre eller skape nytt. Alternativene er mange! Vi hjelper deg gjerne med å finne den perfekte løsningen for ditt kontor.
Kontorrenhold som garanterer samme høye kvalitet hver gang.
Vi hjelper deg hele veien fra planlegging og pakking til den faktiske flyttedagen.
Kaffemaskiner med kvalitetskaffe for enhver smak.
Innredning som reflekterer virksomheten din på best mulig måte.
Kvalifisert personale som lever opp til kravene bedriften din stiller.
Oppdag hvordan våre kontorplanter kan forbedre arbeidsmiljøet.
Vi sørger for at avfallet tas hånd om på riktig måte.
Vi tilbyr både innebygde og frittstående vanndispensere til arbeidsplassen.
Vi leverer fruktkurver til arbeidsplassen din – etter dine ønsker og behov.
I nettbutikken vår finner du alt av forbruksvarer til kontoret.
Vi tar hånd om alt innen papirprodukter med trykk.
Vi tilbyr et bredt utvalg av profilprodukter, arbeidsklær og gaver med trykk.
Tilby mensbeskyttelse til ansatte og besøkende på kontoret.
Skap et profesjonelt og innbydende inntrykk.
Luftrenseren vår eliminerer så å si alle skadelige virus og partikler i luften.
Når tiden ikke strekker til, kan våre vaktmestere ta seg av jobben for deg.