Her finner du informasjon om kaffemaskinen din.
Åpne døren, så ser du en oransje knapp som lyser på innsiden. Slå av maskinen ved å trykke på denne knappen, og vent i ti sekunder. Slå deretter på maskinen igjen ved å trykke på den samme knappen. Maskinen trenger noen minutter på seg til å starte opp på nytt og servere kaffe igjen.
Hvis dette ikke fungerer, kan du ringe oss på +47 22 01 40 00 for å få ytterligere hjelp eller sende inn en feilmelding.
Bestill prøvesmaking av kaffe ved å sende en e-post til: help@joyweek.com
Dette problemet kan ha mange årsaker. Trykk på utropstegnet nede i hjørnet, så forteller maskinen deg hva som er galt.
Dersom ingenting av det ovenstående hjelper, kan du ringe oss på +47 22 01 40 00 for å få ytterligere hjelp eller sende inn en feilmelding.
Husk at det fortsatt kan renne små mengder vann selv når maskinen er avslått. Sett en beholder under der det drypper, og hold oppsyn med maskinen helt til det slutter å dryppe.
En av teknikerne våre besøker dere til en avtalt tid og reparerer maskinen i henhold til serviceavtalen.
Hvis dette ikke fungerer, kan du ringe oss på +47 22 01 40 00 for å få ytterligere hjelp eller sende inn en feilmelding.
Då kan du kontakte våre hyggelige kundebehandlere på telefon +47 220 140 00 eller help@joyweek.com.
Her kan du lese mer om hvordan du vedlikeholder kaffemaskinen din.
Her kan du lese mer om hvordan du vedlikeholder kaffemaskinen din.
Her kan du lese mer om hvordan du vedlikeholder kaffemaskinen din.
Her kan du lese mer om hvordan du vedlikeholder kaffemaskinen din.