Her finner du informasjon om kaffemaskinen din.
Trykk på utropstegnet øverst til høyre, så forteller maskinen deg hva som må gjøres. Det kan være en rekke ulike ting som må gjøres. Noe kan maskinen utføre selv, mens andre ting er du nødt til å ta deg av.
Hvis du ikke lykkes med å løse problemet på egen hånd, kan du ringe oss på +47 22 01 40 00 for å få ytterligere hjelp eller sende inn en feilmelding.
Åpne melkekjøleren og forsikre deg om at melken ikke har fryst og at det fremdeles er mer melk igjen. Dersom melken har fryst: Ta ut melkebeholderen og bytt ut melken. Vask beholderen og slå av melkekjøleren ved å trykke på en grønn knapp nede bak kjøleren. La den være avslått i ca. 30 minutter, slik at frosten forsvinner fra kjøleren. Tørk av kjøleren og slå den på igjen ved å trykke på den samme grønne knappen.
Skulle dette problemet oppstå igjen, kan du ringe oss på +47 22 01 40 00 for å få ytterligere hjelp eller sende inn en feilmelding.
Vask dryppbrettet og tørk det slik at det blir helt tørt. Sett det deretter tilbake på plass.
Hvis dette ikke løser problemet, kan du ringe oss på +47 22 01 40 00 for å få ytterligere hjelp eller sende inn en feilmelding.
Dette krever ingen umiddelbare tiltak. En av våre teknikere vil besøke deg for avkalking av maskinen i løpet av den nærmeste måneden.
Ring oss på +47 22 01 40 00 for å sende inn en feilmelding.
Då kan du kontakte våre hyggelige kundebehandlere på telefon +47 220 140 00 eller help@joyweek.com.
Her kan du lese mer om hvordan du vedlikeholder kaffemaskinen din.
Her kan du lese mer om hvordan du vedlikeholder kaffemaskinen din.
Her kan du lese mer om hvordan du vedlikeholder kaffemaskinen din.
Her kan du lese mer om hvordan du vedlikeholder kaffemaskinen din.