Her finner du informasjon om kaffemaskinen din.
Maskinen må mest sannsynlig rengjøres. Trykk på tannhjulet i venstre hjørne og se om du får opp et fornøyd ansikt (grønn farge) eller et sint ansikt (rød farge). Ser du et sint ansikt, kan du rengjøre maskinen ved å følge instruksene nevnt ovenfor.
Ser du et fornøyd ansikt (grønn farge), kan du ringe oss på +47 22 01 40 00 for å få ytterligere hjelp eller sende inn en feilmelding.
Følg instruksen som maskinen gir deg.
Oppvarming: Maskinen varmer opp vannet. Vent noen minutter til vannet er varmt.
Hvis dette ikke fungerer, kan du ringe oss på +47 22 01 40 00 for å få ytterligere hjelp eller sende inn en feilmelding.
Trykk på bryteren under displayet og trekk opp displayet. På venstre siden finner du en liten grønn knapp. Trykk på denne i ett sekund. For å dra ned displayet gjentar du prosessen som da du trakk det opp. Maskinen kommer da til å skru seg av.
Åpne deretter displayet igjen og trykk på knappen for å starte maskinen.
Hvis dette ikke fungerer, kan du ringe oss på +47 22 01 40 00 for å få ytterligere hjelp eller sende inn en feilmelding.
Åpne melkekjøleren og sjekk om det er melk i den.
Hvis det er melk og du likevel ikke får ut melk, kan du trykke på tannhjulet i venstre hjørne og deretter på «Ingredienser». Deaktiver melkesystemet. Gjenta deretter prosessen for å aktivere melkesystemet på nytt.
Hvis dette ikke fungerer, kan du ringe oss på +47 22 01 40 00 for å få ytterligere hjelp eller sende inn en feilmelding.
I venstre hjørne på frontpanelet (ikke i det digitale displayet) er det en fysisk metallknapp. Trykk på denne for å få varmt vann.
Då kan du kontakte våre hyggelige kundebehandlere på telefon +47 220 140 00 eller help@joyweek.com.
Her kan du lese mer om hvordan du vedlikeholder kaffemaskinen din.
Her kan du lese mer om hvordan du vedlikeholder kaffemaskinen din.
Her kan du lese mer om hvordan du vedlikeholder kaffemaskinen din.
Her kan du lese mer om hvordan du vedlikeholder kaffemaskinen din.