Her finner du informasjon om kaffemaskinen din.
Maskinen må mest sannsynlig rengjøres. Trykk på tannhjulet i venstre hjørne og se om du får opp et fornøyd ansikt (grønn farge) eller et sint ansikt (rød farge). Ser du et sint ansikt, kan du rengjøre maskinen ved å følge instruksene nevnt ovenfor.
Ser du et fornøyd ansikt (grønn farge), kan du ringe oss på +47 22 01 40 00 for å få ytterligere hjelp eller sende inn en feilmelding.
Følg instruksen som maskinen gir deg.
Oppvarming: Maskinen varmer opp vannet. Vent noen minutter til vannet er varmt.
Hvis dette ikke fungerer, kan du ringe oss på +47 22 01 40 00 for å få ytterligere hjelp eller sende inn en feilmelding.
Trykk på bryteren under displayet og trekk opp displayet. På venstre siden finner du en liten grønn knapp. Trykk på denne i ett sekund. For å dra ned displayet gjentar du prosessen som da du trakk det opp. Maskinen kommer da til å skru seg av.
Åpne deretter displayet igjen og trykk på knappen for å starte maskinen.
Hvis dette ikke fungerer, kan du ringe oss på +47 22 01 40 00 for å få ytterligere hjelp eller sende inn en feilmelding.
Åpne melkekjøleren og sjekk om det er melk i den.
Hvis det er melk og du likevel ikke får ut melk, kan du trykke på tannhjulet i venstre hjørne og deretter på «Ingredienser». Deaktiver melkesystemet. Gjenta deretter prosessen for å aktivere melkesystemet på nytt.
Hvis dette ikke fungerer, kan du ringe oss på +47 22 01 40 00 for å få ytterligere hjelp eller sende inn en feilmelding.
Då kan du kontakte våre hyggelige kundebehandlere på telefon +47 220 140 00 eller help@joyweek.com.